Pages

30 mars 2012

Är trött på detta nu!

Usch nu orkar jag inte mer! Är grymt illamående men som vanligt så spyr jag inte utan bara mår bajs liksom.. :/ Så ah, nu är jag trött på detta! Kan man inte bara snabb-spola fram 5 veckor eller något så allt bara försvinner? :/

Jaja, får försöka göra det bästa av situationen och tänka på att det är en bra orsak bakom :) Imorgon går vi in i v.10 :) det är ju nice ändå ^^ Bara 8 veckor kvar så är det dags för ultraljud! Det ser jag verkligen fram emot. Dock måste vi fixa barnvakt då. Tror inte Olivia kommer vara så nöjd över att sitta och vänta där inne så bättre att hon inte är med så kan jag och Johannes fokusera mer på vårat och Olivia får leka och ha roligt :) Win/Win så att säga :)

Annars är det ju fredag och man borde ju kanske göra något mysigt men det blir nog bara skolarbete för min del :P Haha kul fredag ;)

Ciao ciao

0 kommentarer:

Skicka en kommentar