Pages

30 juli 2012

Bilder!





Olivia min fina ängel <3 Hon tittar på Drömmarnas trädgård samtidigt som hon leker med sina nya fina vagn med Timmy i :)

Här är också bild på de fina lycktorna jag köpt till vårat sovrum :) Ända som saknas nu är en hylla och tavlor + lite lyktor :)

Snart är det dags för bebisen med! Så nu har jag gjort i ordning sängen till bebisen :) Ska dock köpa lite tavlor, sänghimmel, en lampa, någon filt och något gosedjur som ska få ligga i sängen :) Ska bli så mysigt! Men nu känns det lite mer äkta! "Bara" 13 veckor kvar. Men det går fort! Liksom dessa veckor har sprungit iväg!


Här är våran syskonvagn med! Kom på att jag inte lagt upp någon bild på den än, så här är den ;) Är super nöjd med den så den längtar man ju också efter att få börja köra :P Olivia längtar minst sagt efter att få åka i den! Hon blir ju helt galen när hon ser den :P Hon vill minsann inte åka i sin "gamla" vagn. Här ska det vara de senaste ;) 

Här är Olivias favoritfilm med :P Drömmarnas trädgård ;) haha just nu sitter hon brevid mig när jag skriver inlägget och hon sitter och pekar på bilden och sägen " Titta dääär!" och ska kladda lite extra med sina goa händer hon precis haft i munnen ;)

Älskar henne, min ängel <3

0 kommentarer:

Skicka en kommentar