Pages

18 juli 2012

baka baka liten kaka?

Oj vad jag har stått i. Idag har jag nämligen på beställning från Johannes bröder bakat bullar till deras kiosk verksamhet :) Så ja det blev en del! Trött som få är jag nu och mina fötter värker.

Vi fixade också ett nytt dusch-handtag + slang m.m som vi lämnade av i lägenheten. Snart är det dags! På fredag kommer hela dagen försvinna åt att Johannes byter skift så sen ska vi in till stan då han ska springa kraftprovet så ja, då försvinner hela dagen och på kvällen blir det att packa det absolut sista som vi fortfarande använder liksom. Så måste packa ner allt "onödigt" imorgon. Packade 3 lådor snabbt nu men det är en hel del till.

Aja snart kommer Simon och Christoffer och hämtar bullarna och sen så ska jag typ dö på soffan! Måste verkligen ta mig till apoteket och köpa järntabletter.. Är så grymt trött hela tiden! har redan sovit middag 1ggn idag men måste nog sova igen tror jag. Fast borde hålla mig vaken :S Kommer aldrig somna ikväll annars..

Ciao ciao

0 kommentarer:

Skicka en kommentar