Pages

19 jan. 2012

1 års in-handling!

Snart ska vi iväg med Johannes pappa och handla mat och tårt saker för Olivias kalas på lördag och söndag!

Vi fina tjej fyller ju år idag! <3

Kan säga att detta firades med massa paket i mammas och pappas säng ;) Sötnöten, hon öppnade ett och blev så glad så hon ville inte öppna några fler :P Hon ville leka med den leksaken hon fick. Det var nämligen Timmy Lamm som öppnades först ;) Men efter ett tag öppnade hon resten och hon blev överlycklig för sin docka med :P Kan säga att pottan som hon fick var kul med xD Haha hon la alla grejer där i :P Men denna gången, till skillnad från julas, så öppnade hon packeten själv ^^ Eller ah, lite hjälp med tejpen och så men i princip helt själv :)

Men tillbaka till in-handlingen, Jag har inte bestämt mig än om jag ska göra en maräng tårta eller om jag ska göra en "vanlig" med kak-botten. i alla fall så ska jag göra den gluten fri så Olivias ena syssling kan äta den med :) Undrar dock om de finns färdig gluten fri botten... Annars blir det till att baka idag eller imorgon så jag får gjort botten dagen innan jag gör tårtan. Dock inte helt bestämt mig som sagt :S Får bli det de blir i affären ;)

Håller på att laga mat nu dock. Är så grymt hungrig! :O Jobbigt att laga när magen vrider sig i plågor efter hungers nöd :P

Måste påpeka också att jag är så himla duktig! Jag gör alla uppgifter i mina distans kurser nu direkt istället för att sitta och dra på dom :) Jag kan ju erkänna att min motivation var noll idag efter att slitit med ett arbete igår för att sedan skicka in det för kommentarer och få höra att det typ var helt fel. Jag hade gjort det bra, men hade inte gjort det rätt xD Haha om ni fattar :P

I alla fall så kan ni vara stolta över mig ;) Jag ser verkligen till att vara över redig nu!
Förresten, vet bilden är lite suddig... ni vet varför..

Ciao ciao

Följ min blogg med Bloglovin

0 kommentarer:

Skicka en kommentar