Pages

21 jan. 2012

Baka baka Stor kaka!

Började min morgon med att ge fisen sin välling kvart över 8 på morgonen.. Det innebar ju givetvis att jag inte kunde somna om. Nej det blev till att gå upp. Så upp gick jag och sedan så satte jag mig och gjorde klart ett skolarbete till.

Har ÄNTLIGEN blivit klar med medicinsk gk arbetet.. Den lärare förklarar och skriver så konstigt. Eller ja, hon kanske inte förklarar dåligt men hon skriver det jätte rörigt så man liksom missar hälften för de står någon annanstans. Men nu har jag lämnat in vård och omsorgsarbete arbetet :P Haha roligt det var att skriva det.

Nu min vänner ska det bli tårtbak så det står härliga till. Igår gjordes ju muffins och idag blir det tårta :) Jag har en ide över hur jag vill att den sak se ut så ja.. Får se om de blir så fint som det är i mitt huvud :P Lägger givetvis upp en bild sen i alla fall.

Men har tänkt att göra en gräddtårta då. Det kommer bli choklad och vanilj inuti (passande årstiden) och sen då utsidan tänkte jag i toppen göra en slät vit grund med grädde, sen på sidorna, spritsa det med rosa grädde. Så det blir rosa på sidorna och vitt på toppen. Sen tänkte jag med sockerkulor (Har inte bestämt mig med detta än) göra en lite prinsess krona :) Annars så har jag också köpt med mig choklad löv i vit och mörk choklad.. men som sagt, inte bestämt mig riktigt! Får lägga upp en bild sen på hur det blev :)

Ciao ciao

0 kommentarer:

Skicka en kommentar