Pages

22 jan. 2012

Nu är det klart!

Inga mer kalas, ingen mer stress! Nu är det färdigt. Olivia somnade typ 15min innan de började komma folk, så hon hade ju sämsta timingen ever.. Men som tur dröjde folk så hon fick sova 30-45 min i alla fall. Hon orkade ju hålla igång undertiden alla var där i alla fall :)

 Annars så var min fina ängel väldigt sugen på att mosa tårtan när vi skulle blåsa ut ljuset :P Så pappa fick hålla i hennes händer medan de skulle blåsa ;)

Denna gången hade jag ju kameran eftersom vi var hemma så fick lite bilder :)

Här har vi blåst ut ljuset ^^ Olivia var väldigt fundersam till detta.. Ska inte ljuset brinna mer?

Hon stirrade länge och väl innan hon förstod att det var okej :P


När Olivia skulle öppna paket så var hon så söt! Såg ut som hon riktigt tänkte,
"Är den min? Är det jag som ska öppna den?"

Sen gick hon lös :P
 

Sen blev det till att leka med en del av hennes leksaker. Som tur nu så har vi fått våran brudkista tillgänglig eftersom Percy har fått sitt nya terrarium och det står på en stålställning istället.

Så ja, alla hennes prylar får ligga där i, istället!





Annars har det vart bra kalas tillslut! Dock vart stressigt och vet inte om jag vill göra om det på ett tag xD Det är kul och så men så grymt jobbigt att göra allt själv..

Nu blir det till att slappa järnet och inte göra någonting på ett tag. Imorgon måste jag greja med distanskurserna och skriva lite arbeten. Ska försöka få gjort 2 st imorgon så ligger jag ordentligt före.

Ciao ciao

0 kommentarer:

Skicka en kommentar