Pages

20 jan. 2012

Bak kaos!

Ojoj imorgon är ju Olivias första kalas och då blir det full rulle!

Ska laga korvstroganoff till 18 personer och sen så ska det bakas tårta och muffins. Jag har ju insätt att det gick inte att göra allting i morgon så idag fick det bli att göra mufffins :)

Det är Amerikanska chokladmuffins med Chokladbitar i! MUMS! Dom är suuuper goda! Dom är inte så där överdrivet söta utan alldeles lagom och sen dom goda chokladbitarna i... Man smälter riktigt! Så imorgon får det bli tårtbak för hela slanten!

Först satt jag och funderade att göra tråtan med Sugerpaste på men eftersom jag aldrig använt det så vågade jag inte riktigt. Nej jag sa det att nästa gång, dvs när Johannes fyller år, då blir det en sån tårta! För då har jag förhoppningsvis fått öva någon gång innan :)

men nu ska jag baka vidare!

Ciao ciao

0 kommentarer:

Skicka en kommentar