Pages

22 jan. 2012

åter kaos..

Usch vad jag har stressat idag. Ännu mer än i går! För då skulle vi "börja" kl 16 och idag kl 14.
Men älskade Percy har fått ett nytt terrarium i alla fall :) Han är mycket nöjd kan jag tillägga :P Han tog ett var och kollade in det innan han kröp in i sitt hus igen :P Han måste ju få vänja sig. Men har ju bara lock för halva nu så hoppas inte att han kryper ut bara! :S Än så länge struntar han i det, men hade inte förvånat mig om han försöker smita inatt -.- Får lägga något provisoriskt över det i natt.

Vad kan jag säga mer? Gjorde en i princip likadan tårta som igår. Dock hade jag slut på sockerkulor i rosa (har typ bara vita kvar och mot en vit bakgrund? Nja..) Så jag slängde på lite socker hjärtan istället. Dom är dessutom super goda med grädde och inte lika hårda. Älskar sådana hjärtan.

Måste också tillägga att jag var ju som sagt tvungen att glömma någonting igår.. Det blev givetvis kameran -.- Tur vi ska ha kalas idag med fast hemma hos oss istället. Så nu ska det tas bilder.
Men kaoset med att glömma kameran slutade inte där. Jag glömde massa saker när vi skulle åka där ifrån. Vi glömde glassen som Johannes skulle ha idag (Han gillar inte tårta), chipsen vi skulle ha igår framför tv´n och sen ballongerna jag skulle ha idag -.- Blir så fruktansvärt trött på mig själv.

Men! Det slutar inte där. Precis innan vi blev av släppta hemma så sprang jag in på våran lokala ica. Den har helt stängt på söndagar så jag skulle handla dricka inför idag... Och mjölk... Givetvis så glömde jag mjölken och stod där när jag skulle göra tårta och kunde inte gör något. Som tur är så skulle ju min syster hjälpa oss att ta hand om det nya terrariet så hon köpte med sig.

Men snart kommer härskapet och jag ska göra i ordning det sista!

Ciao ciao

0 kommentarer:

Skicka en kommentar