Pages

28 mars 2012

Arbete men absolut ingen lust!

usch igår var jag duktig och gjort klart 1 arbete och 2 arbeten halvfärdiga. Men jag är såååå grymt omotiverad idag! hade dessutom behövt lite hjälp för att underlätta allt men ja, det går ju inte eftersom min mamma som skulle kunna hjälpa mig har jobbat så hon ligger ju och sover..

Aja, ska försöka få gjort klart dom 2 arbetena som jag börjat med. På ena är det ju bara sista uppgiften kvar och den andra måste jag bli klar med så jag kan börja plugga på tentan som är om 2 veckor.. Hade helt glömt av det och nu har jag världens ångest! Men förhoppningsvis så räcker det med att jag pluggar typ 2 veckor så klarar jag det. Man kan ju ändå bara få godkänt eller inte. Sen så kan jag ju dessutom göra om det om det går helt åt helvete men det är jag ju inte så sugen på eftersom jag ska ha en tenta till sen efter den så ja, det blir 4 veckor intensivt plugg här sen för det är mycket som måste göras :/

Annars så var ju Jennifer och Viktor här och grillade lite till :) Blev lite sent dock eftersom de skulle byta däck med och Jennifer gjorde något så det tog lång tid för henne och Johannes hittade alla bultar till 3 utan 4 däck... så ja, det blir ju "spännande" detta. Måste leta som en galning idag efterdom. Annars igår så hittade vi Olivias nya mössa! Den låg i Jennifers bil som jag trodde :) Hade tappat den under sätet typ.

Söta lilla Olivia satt på min ena jacka medan jag grillade maten igår och så passade hon på att busa med massa stenar ;) Spännande tyckte fisen :P Jaja, idag blir det verkligen inte lika varmt som igår. Då var det ju 20grader ute och idag blir det runt 12-15 grader men det är nice ändå ^^ Ska nog ta mig en promenad till lekplatsen sen med våran fina tjej här hemma.

Ciao ciao

0 kommentarer:

Skicka en kommentar