Pages

31 mars 2012

Mat V.S Hormoner

Haha igår hade jag min första fight mellan hormoner och mat :P Hade inget sånt när jag väntade Olivia men nu så!

Så här var det, Johannes och jag hade gjort thai till lunch igår och det åt vi då. Svin gott är det och luktar fantastiskt! Men sen så lite senare så skulle Johannes äta lite av de rester som blev över så han värmde det och kom och ställde det alldeles intill mig medan han grejade med Olivia och jag satt där och kände bara hur det luktate pyton! Sjukt äckligt luktade det, nästan så jag fick kväljningar.

Hur kan det bli så liksom? :P Lite kul samtidigt att jag också fått vara med om sånt. Man har ju hört andra få sånna flippar men aldrig jag själv. Men nu förstår jag alla som helt plötsligt tycker saker som dom älskar är äckligt :P Tur att jag kunde äta maten lite tidigare i alla fall :P

Ska sätta mig och få gjort lite skolarbete tänkte jag men usch, ingen motivation! Måste ändå dock.. ska försöka få tag i min mamma så hon kan hjälpa mig lite i alla fall :) Måste nog bara komma igång så flyter det sen :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar