Pages

9 okt. 2012

Tiden springer iväg!

Uppdatering om sjukhuset! Busungen låg åt rätt håll men lite på sniskan. Därför det har vart svårt att känna hur hon ligger :) Men hon ligger förhoppningsvis kvar där nu ^^ Annars så springer tiden iväg. Igår gick vi in i v 37 och hon kan komma i princip när som helst! Helt galet känns det.. Längtar dock en massa :)

Haft massa skolgrejer att göra! Men nu börjar jag se ljuset i tunneln ;) I alla fall för tillfället. Prov imorgon och ja, jag började plugga nu, bra va? Haha det är inte så svårt dock och kommer ihåg en del redan eftersom vi haft inlämningsarbeten om detta. Men pluggat en del nu på kvällen och så ska jag hålla på hela dagen imorgon innan provet.

Märks att det är snart dags. Sjukt trött hela tiden och kl 21 är jag nere för räkning. Sitter här och känner hur jag skulle kunna somna på plats. Men förhoppningsvis blir det bättre snart.

Nu ska jag ta det lite lugn innan jag slänger mig i sängen. Imorgon är det plugg plugg och åter plugg som gäller! - Ciao ciao

1 kommentarer:

Sofia sa...

Vad skönt att bebben ligger rätt o att dom kollade det i tid!
På mig upptäckte dom inte att våran tjej låg i säte förrän i v 39+5. Blev aaningens irriterad på min bm som sagt i flera veckor att hon låg rätt.
Men men, ut kom hon iaf och det är ju tur det ;).

Skicka en kommentar