Pages

5 okt. 2012

Omänskligt tidigt!

Det borde vara förbjudet för föräldrar att gå upp innan sina barn vaknat! Här sitter jag och Johannes och väntar ut klockan i princip så vi kan åka och lämna Olivia hos sin mormor och sen åka till Sjukhuset.

Sjukt nervös nu, vill helst att hon bara ligger rätt och så är det inget mer så ja, det hoppas jag på! Jag menar, Olivia vände ju sig själv, de kanske bara hade svårt att känna senast så hon fortfarande ligger rätt :)
Och jag är HUNGRIG! fick inte äta innan nu på morgonen och givetvis, när jag vanligen inte är hungrig när jag vaknar, så är jag ju monster hungrig nu :/

Stackars Olivia har feber fortfarande så ska se om vi kanske kan ge henne en zupp innan vi sätter henne i bilen och åker iväg. Men nu ska jag göra i ordning mig så jag nästan ser respektabel ut trots jag gått upp så tidigt.

Ciao ciao

0 kommentarer:

Skicka en kommentar