Pages

31 okt. 2012

Hallå?

Jaha ja.. Inatt var återigen en natt med förvärkar som satt i från ca kl 22 till runt 03 och sedan dog allt ut... Känner igen det här måste jag säga! Nu ligger jag i sängen och känner mig smått nedslagen.. Grymt trött på att vara gravid och ha massa små värkar här och var utan att det startar... Men nu har jag istället för smärtan där fram som det brukar, lite "tryck" i ryggen istället. Fast med tanke på hur damen i magen inte verkar vilja komma ut så hade det inte förvånat mig och trycket är för att jag legat dåligt inatt.

Men ja, det blir i alla fall en november bebis, som sin mamma :) Dock inte så sen som mig får vi hoppas! Men nej, nu får allt värkarna starta. Jag orkar inte mer faktiskt. Grymt jobbigt att sova sämst på nätterna pga massa förvärkar och sedan försöka vara på bra humör på dagen med Olivia. Hon verkar må bättre i alla fall. Inte lika mycket gnäll men att höra "mammaaaa mammaaaaa" hela dagarna börjar gå mig smått på nerverna! Jag orkar ju inte busa runt på golvet med henne ändå så ja :/ Ond cirkel blir det!

Haha Olivia som inte får äta saker med socker i eller dricka saker med massa socker i, sitter just i denna stund med sin stackars mamma och tröst äter pepparkakor ;) Känner att jag orkar inte vara strikt idag.
Idag är en dag då det ska brytas lite regler och tröst ätas :P - Ciao ciao

0 kommentarer:

Skicka en kommentar