Pages

24 okt. 2012

Imorgon bär det av!

Imorgon är det Ullared som gäller. Det ska handlas julklappar och det sista inför bebisens ankomst :) Jag hoppas innerligt att det inte sätter igång med några värkar där nere bara :S Imorgon är det nämligen bara 11 dagar kvar till beräknat datum!
Men förhoppningsvis så är hon en duktig flicka och väntar snällt tills mamma kommit hem ;) Vi ska ha med oss ett par vänner ner som har en son som är lika gammal som Olivia :) Så det ska bli kul! Att dom kan få busa med varandra och vi vuxna får lite sällskap med ;) Dock slipper jag vara gravid själv med! Dom väntar nämligen sitt andra barn i Januari så vi kommer vara 2 gravida kossor som går runt ;)

Har i alla fall börjat skriva på en lista över saker som vi ska ha som vi inte får glömma. Men antagligen kommer jag inte ens komma ihåg lappen imorgon.. Aja, åker direkt efter frukost imorgon i alla fall! Så blir minst sagt en hel dag! Jag måste in på Ikea och köpa en hylla också efteråt på väg hem så ja, det blir ett snabb stopp där med!

Dock funderar jag på om jag ska vara så förberedd att jag slänger in BB-väskan i bilen imorgon också så om det mot all förmodan skulle starta där nere och vi inte har en chans att hinna hem så är jag i alla fall förberedd :) Dock blir det lite kaos. Måste ju försöka få ner min mamma då som kan hämta/vara med Olivia etc så ja, lite galet blir det minst sagt om det skulle starta!

Nej, hon får vackert vänta tills vi kommit hem igen :) Sen är det fritt fram! För då är allt gjort :) Nu ska jag se om min dotter och sambo somnat i soffan eller varför det är så tyst ;) - Ciao ciao

0 kommentarer:

Skicka en kommentar