Pages

3 okt. 2012

Idag är det full-rulle :)

Idag har vi en massa saker som ska göras! Först ska vi till mvc kl 10 för att se hur tjock jag har blivit ;) Tror inte det kommer vara någon fara men urk så mina ben och fötter svällt upp, lär ju synas på vågen! Dock är det skönt för jag vet ju att det bara är vatten så det försvinner ju av sig själv sen efteråt :)
Ska också skriva förlossningsbrev etc nu när vi är där. Det finns en sak som jag vill ska stå där i, och det är att jag ev vill ha epidural igen! Drömmen var det <3 få bort smärtan i ryggen och kunna stå och gå istället. Gick väldigt mycket fortare när jag fick den och kunde komma upp :)

Efter vi vart där så ska vi till min skola lite snabbt! Där ska jag först till biblioteket och kolla om jag kan hitta böcker om Tjernobyl-olyckan och sen så kl 12 ska jag ha handledar möte med min lärare om min rapportskrivning om just detta :)

Efter mötet med Michael så ska ja träffa syon! Ska bli så skönt att få räkna betygen och få en lista på det sista jag måste läsa till våren! Förhoppningsvis så ska detta bli en liten motivations boost och så kan jag på riktigt bestämma mig över vad jag faktiskt ska söka för utbildningar! Vill ju söka ett par så jag kommer in på något.

Det som ligger närmast till hands är ju att läsa sjuksköterska och psykolog utbildningen. Men vet inte riktigt vad jag vill egentligen. Vill ju läsa en utbildning som lönar sig i efterhand och ger en ordentlig lön för mödan :) Aja, blir nog super bra detta!

Ciao ciao

0 kommentarer:

Skicka en kommentar