Pages

30 sep. 2012

baka baka stor kaka

Idag har jag fått göra tårtor :) Min syster fyllde ju år i Fredags så idag firade vi henne. Av hos fick hon då ett par rosa hörlurar som passar specifikt hennes telefon. Verkar vara uppskattat så det var ju nice ^^

Haha alla tyckte jag blivit tjock! Kanske inte så konstigt eftersom vi går in i v 36 imorgon! Så snart är hon färdigbakad ;) Längtar riktigt men samtidigt så går tiden väldigt fort! Aja, hoppas tiden rusar ytterligare lite till så det är dags snart att få träffa våran minsting ^^ Olivia längtar också tror jag! Hon ska minsann bli storasyster om man frågar henne :)

Imorgon är det skolarbete, skolarbete och återigen skolarbete! MÅSTE göra 2 uppgifter imorgon som jag bara skjutit framför mig. Så det blir inte så roligt men samtidigt är det egentligen inte ens särskilt
jobbiga uppgifter utan de kommer gå fort att göra men, man är ju duktig på att skjuta fram saker ;)

Nej nu ska jag spela lite med min älskling <3 Ciao ciao

0 kommentarer:

Skicka en kommentar