Pages

4 sep. 2012

Kört ihop sig som vanligt...

Synd om allt kan gå felfritt.. Johannes är ju iväg och skulle väl sluta kl 16 idag - dvs han skulle hämta upp mig hemma och köra mig till skolan medan han tar hand om Olivia. Men då skulle det ju självklart krångla.. Nu kanske han inte alls kunde sluta kl 16 utan kanske ska gå över lite och ja.. då står ju jag där? Jag börjar kl 17 och han har dessutom glömt att ta ur bilbarnstolen så den har jag inte heller... hade ju annars bara tagit med Olivia till skolan. Aja, får se vad som händer! ska se om jag kan lösa det men det är ju bara typiskt att det ska krångla.

Funderar på om Olivia börjar bli sjuk. Hon är lite varm och ligger bara här i soffan med mig och verkar lite hängig. Hon är ju glad som vanligt, men när jag gick på toaletten så följde hon inte ens med mig! :O Hon brukar alltid springa efter vart jag än går för att hon vill vara med.
Ska ta tempen på henne här sen när vi byter blöja igen. Förhoppningsvis är hon bara väldigt trött och därför är hon varm :)

Ciao ciao

0 kommentarer:

Skicka en kommentar