Pages

17 sep. 2012

MVC

Har inte uppdaterat på länge, men har bara inte haft någon ork alls! Men nu får jag väl passa på att skriva ett ;)

Går in i v 34 idag! Magen växer som den ska och var på MVC idag. Sf-måttet var 31cm och hon har vänt sig om i magen men är fortfarande rörlig. Så hon kan vända tillbaka sig fortfarande. Förhoppningsvis har hon vänt sig och börjat sjunka ner nästa gång så hon bara är ruckbar för då vet jag ju att hon inte kan komma runt igen ;)

Usch vad mycket vätska jag har börjat lägga på mig! Min fötter och mina vader på kvällarna är typ 3ggr så stora än vad de är annars :/ Spänner och är inte alls skönt faktiskt.. Men det försvinner ju i alla fall enkelt sen :) Kanske försvinner nu innan också för när jag vägde mig så såg jag att jag vägde ca 0,6kg mindre än igår så ja det har väl börjat vända tillbaka förhoppningsvis :)

Nu ska jag fortsätta göra klart min skoluppgift och sen så ska jag bara ta den lugnt <3 - Ciao ciao

0 kommentarer:

Skicka en kommentar