Pages

4 sep. 2012

Nu står jag inte ut mer!

Något som saknats hemma hos oss i flera år, har nu fått mig att spy rent ut sagt.. Jag måste ha en skrivare! Jag tänkte börja skriva på en uppgift som jag ska ha i skolan och när jag började leta runt efter fakta som jag behöver så blev jag bara trött på livet.. Så sinnessjukt mycket som jag måste gå igenom och som inte heller intresserar mig. Så jag står inte ut. jag kan bara inte sitta och stirra in i skärmen och försöka gå igenom allt och kopiera in det som jag tycker är viktigt i ett nytt dokument för att senare fortsätta.

Nej jag måste skriva ut allt för att kunna gå igenom det och stryka över med markeringspenna. Det går både snabbare + jag slipper en förbannad huvudvärk pga att jag stirrat in i skärmen i timmar.

Så nu hoppas jag att min moder vill följa med mig till Överby så jag kan införskaffa mig en sådan. Tittat runt lite på hemsidorna men vet inte hur vi ska göra. En med scanner + skrivare fast som inte är trådlös (dvs jag måste skicka över alla mina papper till Johannes dator för ev utskrivning) kostar 400kr med tillbehören. Men en trådlös, dock utan scanner, kostar 579kr. Så vad ska man ta? Jag slipper ju det dryga med att skicka över arbetena till Johannes dator men jag får ingen scanner.

Dock har jag inget jätte behov av scanner. För om jag måste scanna någonting så innebär ju det att jag hämtat typ en bok eller något från typ bibblan i skolan och då kan jag lika gärna fixa det i skolan.

Jaja får se vad som finns hemma i butikerna imorgon om min kära moder kan köra oss. Johannes är ju borta hela dagen verkligen imorgon. Han åker innan vi går upp och imorgon kommer han inte hem förrens vid 6 tiden.

Ciao ciao

0 kommentarer:

Skicka en kommentar