Pages

26 sep. 2012

Prov

Suck och pust, allt kör ihop sig :( Hade behövt komma till skolan så jag kunde få skriva det dumma provet och bli färdig någon gång men då har jag ju självklart ingen som kan köra upp mig...
Min syster är så snäll och söt som erbjudit sig att passa Olivia undertiden jag skriver och köra hem oss men problemet är att jag måste komma upp dit med! Måste ha med mig bilstolen till Olivia med så jag kan ju inte åka buss :/

Ska försöka prata med min mamma sen men hon ska jobba i natt så hon sover ju fortfarande.. Men förhoppningsvis så kan hon köra upp mig bara :) Får i alla fall hoppas på det!

Annars så ska jag inte göra mycket idag. Johannes ska ju jobba sent sent sent idag! Men btw! Jag fick köpt mig en jacka igår :D Johannes hittade också en så nu ska vi väl slippa frysa ute när vi leker med Olivia :) Dock så var jag nog dum, men jag ville så gärna, men jag köpte en vit jacka :S Stod och diskuterade med Johannes om det för den kommer säkert behövas tvättas 1000000ggr nu bara för jag tog en vit och så ska jag ut och leka med Olivia m.m.. Aja, tittade på en röd annars men det hade jag förra året och det är så tråkigt! Vill ju inte ha samma färg. Men förhoppningsvis så ska denna hålla mer än 1 vinter! Den jag köpte förra året sprack ju hela sömmen på ena sidan typ efter 2 månader -.- Där kan vi prata om att kasta pengarna i sjön! Men denna ska väl hålla :)

Då är det bara Olivia som ska ha en overall men det väntar vi lite med. Stod och tittade på en men nja, väntar hellre så vi köper en som hon verkligen kan ha hela vintern. Hade inte förvånat mig om vi köpte en nu så får hon världens växt spurt och så passar den inte sen i februari ändå. För den kan ju inte vara hur stor som helst heller eftersom hon ska kunna gå och leka i den.

Blir nog att vi kanske köper en på ullared sen när vi är där nästa månad. Då måste vi ändå köpa massa saker så hon har när hon ska börja på dagis :)

Ciao ciao

0 kommentarer:

Skicka en kommentar