Pages

17 okt. 2012

Några dagar kvar bara!

Ojoj, idag är det 19 dagar kvar tills beräknat datum! Känns helt galet och först nu har jag börjat inse att det verkligen, jag menar verkligen! är dags snart. 19 dagar är det kvar idag och vi ska till våran BM idag med. Få se vad hon säger :) Finns dock inte mycket att säga, bebisen ligger ju där den ligger och det är bara att vänta ;) Ska kolla järnvärdet och sådant idag igen och se om det blivit något bättre.
Annars är det de vanliga ^^ Ska skriva förlossningsbrev idag med och gå igenom allt som behövs inför förlossningen.

Oj vad jag vill pröva på att vara 2-barns mamma :P Ska faktiskt bli kul och få se vad Olivia säger när vi försöker förklara att den där lilla bebisen som vi tar med hem var den som låg i magen! Tror hon kommer förstå tillslut men det kommer nog vara lite konstigt i början :)

Nu ska jag duscha och göra i ordning mig innan vi måste åka! - Ciao ciao

0 kommentarer:

Skicka en kommentar