Pages

1 apr. 2012

Grilla hela dagen lång

Idag ska vi åka ut till Åsbräcka och grilla med hela familjen Bubach :) Nu är nämligen alla syskon hemma så då ska vi passa på att grilla ett tag :) Ska bli riktigt nice eftersom det är så grymt gott med grillat xD Haha riktig sucker för det faktiskt :P

annars så har vi börjat titta på Alcatraz här hemma! En grym serie hittills men verkar ha tendenser för att spåra ut. Än så länge har det ju inte gjort det men senare så ah, kanske!
får se helt enkelt :P Men i alla fall verkar den ganska grym. Det handlar om fängelset Alcatraz i USA som har de farligaste fångarna som finns i USA och blivit dömda. Men -63 så händer det något och över en natt så försvinner över 200 fångar och runt 46 vakter. Ingen vet var de tagit vägen och på pappret skrev man att alla blev för flyttade och att fängelset stängde ner efter för höga kostnader.

En Serie kille som har examen i olika akademiska områden och en tjej som jobbar hos polisen i området kommer i kontakt med ett brott som begått av en man som skulle ha dött -63. I och med det hamnar det tillslut på en hemlig avdelning där de tar hand om dessa fångar som en efter en kommer tillbaka, utan att ha åldrats en dag, för att göra olika saker utan att man vet varför eller vem som tog dom -63.

Ja, en spännande serie som verkar ha potential att bli grym! Hoppas dom inte förstör det :)

Annars så har mitt illamående tagit sig till en helt ny nivå. Det brukar ju bli bättre nu när veckorna går men för mig har det bara blivit värre! Mat lukt tiggar i gång det och så mår jag verkligen super dåligt. Det är så man kan känna spyan i halsen :/
Fick gjort lite skolarbete igår i alla fall. Lämnade in 2 arbeten så tänkte göra klart minst 1 idag med. Förhoppningsvis orkar jag börja på ytterligare en i alla fall. Men måste göra klart det jag börjat med. Det har med tentan att göra som jag för övrigt måste börja plugga till trots att jag har 0 motivation. Men men, snart är det färdigt och då ska jag ta sommarlov ;) Bara vara hemma med min fina bebis och gosa ute i solen och bara mysa :)

Ciao ciao

0 kommentarer:

Skicka en kommentar