Pages

24 apr. 2012

Skit dag

Idag är en sån där dag då jag är arg, grinig och allt känns skit utan att det faktiskt finns någon anledning :S Men smått irriterad bara! Är antagligen alla hormoner som spökar.. Ska bli skönt att åka till skolan sen och bara stänga av lite. Bara sitta och anteckna och inte vara direkt delaktig. Orkar inte idag bara..

Ska annars bara dega idag. Kanske, verkligen kanske, göra lite skolarbete om jag hittar någon motivation.. men den är inte stor direkt! Man får se.

Inte långt tills jag ska träffa syon. Hoppas på att det inte ska för mycket krångel när jag är där. Känner att jag behöver en liten push! Lite motivation om att allt går bra, allt löser sig! Står fortfarande inför valet om jag ska vänta ytterligare 1 år innan jag söker in eller om jag ska försöka få ihop det med nya bebisen.. Får se! Allt har med hur mycket som måste läsas.

Jag har typ resefeber med. Fast istället är det flytt-feber! Jag vill flytta nu! Trött på Milan, trött på lägenheten,  trött på livet idag. Vill flytta och "börja om" lite grann.. aja, får ta och skärpa mig och stå ut. Känns långt men tiden går fort sen till sommaren! Då har jag fullt upp med älsklingen och bebismagen :) På tal om min fina Olivia, hon kan även gå i sina skor utomhus nu <3 inte riktigt lika bra som utan skor, men helt okej ^^ Gått fort nu! Men hon går ju bara nu :)

Ciao ciao

0 kommentarer:

Skicka en kommentar