Pages

15 apr. 2012

Meeen -.-´

Så då gick denna dagen åt helvete med -.- Monster huvudvärken infinner sig! Får bli att ta det lugnt idag och hoppas på att alvedonen kickar in snart. Grym spänningshuvudvärk är det. Känner det riktigt i ryggen med, ont som bara den där med!

Men får ta och vila lite och hoppas på att det försvinner snart. Måste försöka få gjort lite mer skolarbete. Nu när jag ändå har börjat vill man ju hinna göra lite till!

Satt igår förresten och räknade poäng och kurser m.m inför att söka högskolan till hösten. Insåg att det är ju nästan ingenting jag behöver läsa mer så jaaaa... frågan är vad man ska göra :P Får hitta på lite andra saker att läsa bara så att jag kommer igång och kan läsa heltid. Eller! Så funderar jag på att lata mig delux och läsa 2 kurser distans nu till hösten och sen läsa 2 till våren typ. Då får jag fördriva tiden lite samtidigt som jag behöver inte göra så mycket till våren. Det är ju ganska skönt att bara läsa halvfart ändå! Bebis nummer 2 kommer ju inte heller vara så gammal till våren heller så då är ju fråga hur mycket man orkar läsa?

Nja det lutar nog åt att läsa lite på hösten och lite på våren. Men det är ju så tråkigt! Man får ju inga pengar då :/ Fast det är ju klart, något kanske jag får ändå. Och om jag bara läser lite kan jag ju fortfarande plocka ut mammapenning :) Aja, rörigt blir det!

Ciao ciao

0 kommentarer:

Skicka en kommentar