Pages

2 apr. 2012

Game of thrones!

Säger bara, YES! Äntligen är det dags! Sitter här hemma och ska strax se första avsnittet ur världens bästa serie säsong 2! Helt lyrisk må jag säga! Ska bli episkt etc etc :D

Denna morgonen startade vi av med att titta klart på de alcatraz avsnitt vi har och ja, det slutade episkt med :P Får se sen när det är dags igen :D Men annars vaknade vi av en ledsen lite tjej i morse :/ Hennes blöja hade läckt lite så det var en hel del kiss på henne. Men det vara bara att ge henne nappen och byta så blev hon alldeles lycklig igen :P Tråkigt när de ska läcka på det viset blöjorna. Men hon kissar hinkvis när hon sover! Helt sjuk är det. Men antagligen är det för när hon sover på nätterna så håller hon sig tills det blir väldigt välfyllt i blåsan och sen så kissar hon allt på en gång. Då kan det ju lätt bli lite mycket i. Aja, det var som sagt bara att byta allt så blev hon så nöjd så :)

Sitter här och är hungrig men all mat jag kommer att tänka på känner jag bara hur de kommer växa i munnen på mig.. Det är den stora nackdelen med mitt "tillstånd" så att säga :P Måste säga också att vi hade en jätte bra dag i går när vi var hos Johannes föräldrar :) Vi åt gott och sen så satt vi och busade lite och Olivia tyckte det var skoj :P Hon åt också grillat ;) Fast korv istället för kött :P men krov och potatisklyftor gick jätte bra ^^ Hon var inte helt nöjd men antar att hon tyckte det var lite tråkigt. Vågade dock inte ge henne sås på det eftersom jag visste inte om hon skulle gilla bea-sås. sen kan jag själv inte direkt se den såsen med korv Oo

Idag ska jag försöka vara på Johannes att vi ska åka till Ö&B så ska jag köpa lite påsk saker :) har ju inget sånt eftersom när det bara var jag och Johannes så har vi ju inte direkt gjort något av detta :P men nu när Olivia är så pass stor så vill jag allt ha lite ris med fjädrar och lite kycklingar varstans :) Blir nog mysigt :P Jag och Olivia ska måla ägg här någon dag i alla fall xD Haha ska bli kul och se om hon fattar att hon ska måla på äggen sen och inte bordet :P men ska köpa vatten färg så det bara är att torka av det så försvinner allt :) Har ju ett bak-underlägg som man kan ha på bordet med. men tror hon kommer tycka det är kul ^^ Köpa lite påskteckningar med och låta henne måla så kan vi ge till farmor/farfar och Mormor/morfar.

Men som sagt, nu ska jag titta på Game of Thrones så nu är jag otillgänglig.

Ciao ciao

0 kommentarer:

Skicka en kommentar