Pages

17 apr. 2012

Skola, åter igen

Idag bär det av till skolan efter haft lov! Eller ja, en tenta på lovet så vet inte om jag vill kalla det lov ändå :P I alla fall så ska jag tillbaka idag igen ^^ Insåg just att det kanske är dags att börja läsa igenom i boken inför slut tentan i ekologi. Missat en del lektioner och missat ett mini-prov. (Vi får "duggor" som det kallas, som ger oss poäng vi kan lägga till på våra tenta poäng i slutet) Men! Idag är det en dugga och jag trodde jag skulle få faila den med eftersom jag inte visste på vad. Men nu på morgonen så svarade min lärare på mailet så nu har jag fått plugga plugga plugga ;) Vill ju ha lite extra poäng liksom :P

Annars så är jag klar med alla godkänt delar i psykologin så nu saknas det bara att jag slänger ihop en rapport snabbt så jag har chans att faktiskt kamma hem högre än godkänt. Men har valt ämne så det borde inte ta allt för lång tid att fixa faktiskt. Ta någon helg då jag bara skriver på rapporten. Den måste ju inte vara huuur lång som helst utan bara så jag har något.

Faktiskt så ser jag fram emot till att gå till skolan idag xD Haha, men hade sån ångest igår eftersom han aldrig svarade på mailet men sen så såg jag ju nu på morgonen att han hade gjort det och då känns det så grymt bra! Nu är jag taggad ;) Vet ju att det inte är mycket kvar och den här dugga behöver jag inte plugga mer än 1 timme innan det är dags. Är inte mycket grejer som ska kunnas och förra gången pluggade jag ingenting men fick 9.5/10 :P Sen blir det lite paus i sommar och till hösten, men kommer nog läsa någon kurs distans bara för att. Fast får se sen hur jag mår i slutet men tror inte det kommer vara några problem. Min plan är ju att kunna läsa heltid till våren men det beror ju också på hur det ser ut för Johannes. Jobbar han på så vill jag att han gör det. Men samtidigt så vill jag komma in på linjen nästa höst. Ska ju också amma bebis så ja det är mycket nu!

Idag ska vi skriva kontrakt på lägenheten ^^ det känns grymt skönt! Bara att räkna ner tills det är dags att flytta <3 Kommer bli mycket i sommar! ska fixa ny barnvagn (Måste ha en syskonvagn eftersom Olivia inte är så gammal än) och måste försöka greppa tanken att till hösten så kommer det en liten bebis till! bara 3 veckor kvar, sen så ska vi boka ultraljudet <3 Hoppas jag får ganska "tidigt" så jag kan få se bebis snart :)

Ciao ciao

0 kommentarer:

Skicka en kommentar