Pages

3 apr. 2012

Lyxa till det!

Idag har vi lyxat till det lite med att gå och strosa ute på Överby samtidigt som vi skulle handla lite mer burkmat till Olivia. Sen gick vi ju då till Etage huset där det finns som en projektor i taket så det blir en liten fotbollsplan och en boll på. Typ kinect/wii style. Där lekte Olivia och jagade bollen ;) att den skulle in i mål fattade hon inte riktigt men hon blev jätte glad när den åkte in eftersom då fick man höra applåder och jubel :P Haha så söt var hon ;)

Sen var det tänkt att vi skulle åkt till Retro House så johannes skulle få "leka" lite :P Kolla på gamla spel och sådant men istället så ringde therese så vi åkte och bowlade inne i Trollhättan istället ^^ Riktigt skoj faktiskt! Lite sämre denna gången dock. Fick ett snitt på 140p så aja, det var ju okej. Dock vann Johannes denna gången! Jag vann ju förra så han var grymt taggad på att vinna :P Själv var jag inte så taggad över huvudtaget. Det blev ju så varmt och jag hade en extra tjocktröja på mig för att dölja magen som jag har eftersom den inte är tillräckligt stor för att jag ska se gravid ut. Ser bara tjock ut istället -.-

Skojigt var det i alla fall och Olivia var så underbar! Super bra humör hela tiden så när vi satte oss i bilen sen så sten somnade hon direkt :P Det var tokigt att bita på ett sugrör och rulla klot framför sig utanför banan :P Leker vi med klot så måste ju hon med liksom :P

Snart ska jag åter igen tvätta lite och så måste jag byta sängkläder, diska, dammsuga och dammtorka.. Kuuuul.. Skolarbeten på det med.. Men snart! Snart är det inga kvar utan bara plugg plugg plugg så är alla distans kurser klara <3 Längtar ;)

Ciao ciao

0 kommentarer:

Skicka en kommentar