Pages

16 apr. 2012

Skrivit papper

Idag har vi vart vid lägenheten igen och skrivit papper :) Alltså inte kontraktet utan så att de kan göra kontraktet till oss ^^ Allt gick fint så imorgon någon gång så ska vi skriva på! :D Han var så snäll han som är ansvarig för den HSB nämnden som har med lägenheten att göra. Vi vill ju helst inte betala dubbel hyra så vi satte inflyttnings datumet 1 augusti ^^ Vi kommer börja flytta in några dagar innan det då vi ska göra i ordning lite saker, plus att jag kommer vara ordentligt gravid då samtidigt som jag har Olivia att ta hand om. Får bli att flytta lite i omgångar ;P Spara matbord och sängar till sist och allt annat får vi ställa in så länge :) Vill ju också städa en del innan vi flyttar in! Spelar ingen roll om man har flytt städat, tycker alltid det känns bättre om jag får städa lite grann innan med. Då vet man att det är rent liksom :) Är ju ganska skönt att hålla det ordentligt rent när man ändå ska flytta in och kan får det gjort direkt.

Måste dock antingen titta på lite nya tapeter, eller så måste jag hitta sånna där "klistermärken" som man har på tapeter. Är ju helvitt i vardagsrummet och stora sovrummet och det är så tråkigt! Är ju redan ganska stora rum men samtidigt vill jag vara noggrann med vilken färg jag ska ha. Vill ju inte att rummen ska "krympa" allt för mycket. Där av har jag funderat på sånna vägg klistermärken. Men får se :) Har en bit kvar. Hade helst flyttat tidigare men som sagt, dubbel-hyra är ju inte så roligt..

Får se hur allt blir! Lägenheten må ha en dålig planlösning, men läget läget läget <3 så skönt.

ciao ciao

0 kommentarer:

Skicka en kommentar