Pages

11 apr. 2012

Påsk, MVC och Tenta!

Ja nu har jag haft lite påskledigt på bloggen ;) Har velat bloggat men inte orkat lägga över bilderna från kameran så ah, det blev inte av :)

Dessutom så har jag ju pluggat inför min tenta jag hade idag! Usch hade sån ångest innan eftersom jag trodde att jag inte pluggat tillräckligt och hade 23 sidor med frågor som jag var tvungen att kunna och våran lärare bara, "Ja men de flesta frågorna kommer på provet" Så ja ångest in fann sig. Men! det var hur lätt som helst :D Inte alls många frågor och det sköna med allt var att de var inga "tänkar" frågor som tar tid att fundera på och svara bra på, utan det var bara fakta frågor i princip. Så det var bara att skriva skriva skriva :)

 Men det har ju då vart påsk med! Olivia fick ett påskägg och hon var mycket nöjd över detta! Hon fick ju självklart inget godis, men massa annat gott fick hon allt ;) Det blev riskaka, digestivekex i mini storlek (Jätte söta!) och massa russin :) Haha hon åt som en galning kan jag säga! Sen så fick hon också en tiger! (Man kan se den på den nedersta bilden intill henne men ah, det är en tiger i alla fall) sen så fick hon också smoothie ;) Hon gillar inte jordgubbs smaken utan det blev kiwi/banan/päron smak :) Den gillar hon! Men det är den ända.

Men imorgon så ska vi till MVC igen. Ska bli bra att få veta mina järn värden m.m. Har ju vart så grymt trött! men vet inte om det är för att bara (Det är ju ett graviditetssymtom med) eller om mitt järnvärde är lågt. Men det har ju blivit bättre så nja, vet inte :) Men ska bli bra ändå! Ska prata med henne och fråga lite om det här med chansen/risken för tvillingar när det finns i släkten. Blir ju ännu mer nervös när jag läser om det då det står att det är vanligt att det hoppar generationer. Men det är nog bara 1 bebbe :) Skulle väl vara kul med tvillingar men ack så jobbigt det borde vara :S Har ju dessutom planerat lite inför framtiden m.m om hur jag ska göra med saker och ting så om det skulle vara 2 får man ju tänka om en del!

Men nu ska jag sluta tänka på sånt! Allt löser sig ;) Måste btw tipsa om serien New Girl som börjar på kanal 6 snart! Den är grym ;) Jätte rolig faktiskt!

Ciao ciao

0 kommentarer:

Skicka en kommentar