Pages

27 mars 2012

Oj så lyxigt jag har det idag! Johannes och jag passade på att grilla förut idag och det var verkligen drömmen! <3 Men det bästa av allt är att jag snart ska grilla igen ;) haha min syster med sin andra halva kommer bort till oss om ett tag så ska vi grilla och äta gott igen ;) Blir nog att spela lite kubb och sedan gå in och sjunga lite singstar eller något med ^^

Så grymt bra dag! Alltså det är sjukt, men grillat är verkligen min absoluta last! Ja, jag skulle kunna leva på det. Grillat och potatismos med köttbullar och gräddsås <3 Haha ja, jag är sjuk ;)

Men  nu när man är gravid igen så blir ju allt helt plötsligt mycket mer extremt igen :P Maten som är god smakar ännu bättre och maten som är mindre god är hemsk! Men i alla fall så ska jag njuta idag och bara gotta mig! För det, de har jag förtjänat ;)

Annars så håller Olivia för övrigt på att få ett par tänder till skulle jag tro. Hon dreglar jätte mycket och verkar väldigt gnällig samtidigt som hon är alldeles underbar förtillfället! Jaja, så kan det vara :)

Ciao ciao

0 kommentarer:

Skicka en kommentar