Pages

27 mars 2012

Dags igen?

Läser någon ens min blogg? har ju haft ett väldigt långt uppehåll eftersom jag hade tappat suget på att blogga. Men nu så funderar jag på att börja igen!

Eftersom tiden har gått så kanske det är dags att gå ut med det offentligt, Olivia ska bli stora-syster :)

Så ja, nu kanske det är dags att börja blogga igen? Idag är jag i alla fall 8+3 och ser ut som jag var i vecka 15 förra graviditeten! Sjukt svullen..
Men annars så har det gått bra hittills ^^ Mår illa som bara den av och an men det går väl bra :) I alla fall så börjar det bli svårt att dölja graviditeten. Magen är svullen och jag kan ju inte ha på mina egna byxor längre utan hårsnodd i knapphålet.


Den vänstra är hur jag ser hur nu och den högra är hur jag såg ut förra. Helt sjukt! Vill säga dock att jag är lite mindre svullen idag. Det varierar sig en hel del mellan dagarna.



Ja annars så växer Olivia så det knakar! så himla duktig är hon! Hon har nämligen börjat stå helt själv av och an och hon går med sin gå vagn hela tiden :P haha hon är så söt! går med den tills det tar stopp, då går hon runt och kryper tillbaka med den så hon kan gå med den igen <3 Haha min lilla tjej det ;)

Hon är ju 14 månader gammal nu och går inte riktigt än men snart så! Det tror jag allt :) hon har ju vart så tidig med allt så det förvånar mig inte att hon blir "sen" med detta :) Något måste hon ju ta sist ;)

Hon sover inte längre i spjälsäng utan har säng för stooora flickor ;) Hon är så nöjd så! Den är jätte rolig hennes säng :P Så vi var ju då på Ikea för ett tag sen och köpte det och alltså jag förstår inte en grej. På skyltexet så att säga så står det ju vart man kan plocka sängen på själv-plock lagret. På lappen står det också att man ska ha 2 saker. så jaja vi tog dessa två saker och tyckte ena lådan var väldigt liten men ja, det är ju ikea, så allt är ju i smådelar. Men när vi kommer fram till kassan så säger killen till att oj det fattas en del.. Ja..ha? Där står vi med massa kö och jag får springa tillbaka för att hitta en del till som hörde till utan att de skrivit med det.. Suck bara! Tur att det var en sån bra kille i kassan :)

Jag och min syster var och handlade kläder i går och då köpte jag en ny mössa eftersom mössan vi köpte för typ 2 veckor sen är borta -.- och jag hinner inte mer än att komma hem så försvinner nästa med... Alltså på några timmar, hemma i lägenheten, hinner den försvinna? Blir så grymt trött på allt bara! har letat som en galning utan att hitta den att det blir väl att köpa ytterligare en till snart... Lovar att när jag köpt 4-5 mössor kommer allihop komma fram!

Men vilket fint väder det är ute! sommar värme och jag äter glass som en galning :P Man får ju passa på att njuta ;) Ska försöka övertyga Johannes att vi ska grilla lite idag med ;) Då är dagen gjord <3

0 kommentarer:

Skicka en kommentar