Pages

14 feb. 2012

Glad alla hjärtans dag!

Idag är det den där dagen som är så grymt överskattad. Den är nog mest överskattad av alla dagar på året! När man läser att jag skriver detta så tänker man nog egentligen, om man då inte har en aning om vem jag är, att ja hon är nog singel och bitter. Men nej, så är det inte. Själv så ska jag fira 6 år i år med min fästman men jag tycker ändå det är överskattat. Vet i början av vårt förhållande, fram tills för 2 år sen så "firade" vi alla hjärtans. Men i år blir det max bara lite mys framför tv´n om inte Johannes överraskar mig.

Men en sak har jag lärt mig över åren, om man vill att sin kille ska göra något speciellt denna dagen, ja då får man nästan ta och göra det åt dom. Skicka iväg dom för att handla och nästan skrika ut att - "du, köp med blommor!" Så ja, jag förväntar mig helt enkelt inget.

Till alla killar istället, det spelar ingen roll hur mycket en tjej säger att hon inte gillar att bli bortskämd med blommor eller något annat trevligt, alla tjejer göra det ändå!
Som kille blir man ju också glad om ens tjej helt random hittat på något roligt och trevligt till en. Det kan vara typ att man gjort en riktig brak middag, hyrt en bra action rulle och laddat upp med massa annat gott som man gillar. Klart man gillar att bli bortskämd! Kille som tjej.

Annars så blir jag lika glad över att få blommor idag som om jag skulle få dom imorgon istället. Haha helt random, kommer ihåg senast jag fick blommor, det var när vi precis flyttat till vår lägenhet som vi hade innan denna. så Johannes om de läser detta, *HINT HINT*

Ciao ciao <3

0 kommentarer:

Skicka en kommentar