Pages

6 feb. 2012

Tandläkaren

Idag ska Olivia till tandläkaren för första gången ^^ vi väntar med förväntan ;) Får se vad dom säger! Olivia har ju 4 tänder framme men en 5 i alla fall som är på väg så får se om den kanske snart kommer :) Får helt enkelt se vad dom säger!

Hoppas tandläkaren är bra dock. Första gången som vi är hos den tandläkaren så får hoppas att den är bra också. Så himla tråkigt om de bara ska bråka med henne. Dom blir det ju bara värre och värre. Men om så är fallet, då byter vi! Här ska hon inte behöva ha det som jag hade det när jag var liten. En j*vla skit tandläkaren som bara skyndade sig igenom allt och nej.. Ingen sån!

Annars så ska jag försöka göra klart 2 arbeten till idag. Känns som jag ligger efter fast jag vet att jag inte gör det. men så kan de vara! Men känns som att det kommer gå bra men längtar faktiskt mer till proven xD Så himla jobbigt med arbeten.. Känns som att det blir lättare med prov eftersom det är mer konkret fakta som man bara behöver pränta in. man måste liksom inte bearbeta och omformulera på samma sätt.
Jaja inget sug idag alls på det men måste ju.

Ciao ciao

0 kommentarer:

Skicka en kommentar