Pages

4 feb. 2012

Melodifestivalen

Musiker som man är så kollar man givetvis på melodifestivalen. Denna gången var det en hel del bra musik ^^ Annars brukar jag vara rätt duktig på att såga.. Men vad kan jag säga? Gogo Dead by april och loreen! Bra skit :D

Men Thorsten Flinck? Vem lät han ens vara med? Ända känslan jag fick var gammal snuskgubbe som bara ville ha publicitet. Ingen bra låt, ingen bra sångare och för guds skull, borsta dina tänder någon gång!
Tycker sten hårt att han skulle åkt ut direkt och Marie fått vara med i stället. Om man lät bli att titta på henne och hennes underkläder som lyste rätt igenom så var låten faktiskt okej :) Men satt och störde mig som bara den på underkläderna.. Välj hudfärgade nästa gång.

Ja men denna deltävlingen hade mer vettiga låtar än någonsin tror jag bestämt. Det burkar alltid vara en massa skit som behövs sållas bort innan man egentligen orkar titta på det. Men ja, nu var det helt okej!

Ciao ciao

1 kommentarer:

tt sa...

test

Skicka en kommentar