Pages

13 feb. 2012

Nu sitter jag här..

.... och väntar på att min "skol-sida" ska fungera så man kan få göra lite arbeten men icke! Den har lagt ner verksamheten. Jaja, har lite att göra sen men just nu försöker jag bara dra ut på det typ :P

Annars så passade hela familjen på att sova lite förmiddag idag ;) Jag och Johannes satt ju uppe tills kl 03.30 så ja.. vi var lite trötta när Olivia väckte oss vid kl 8 imorses. Men annars så var ju hon trött med kan jag meddela. Suck alltså, vi var hos Johannes föräldrar och åt middag igår vilket var jätte kul eftersom alla var ju där så man fick ju titta lite på dom :P Men det hamnade ivägen för Olivias eftermiddags lur. Så hon var ju hur trött som helst och somnade kl typ 18.30 och sov tills nästan kl 20.00 så ja ni kan ju gissa vad som hände sen... Olivia somnade vid kl 00.00 efter många om och men.. Hon var såååååå gnällig bara för det var knasigt.
Men men idag så blir det inget konstigt så nu ska hon förhoppningsvis få sova bra idag.

Suck måste åka och handla lite bröd och pålägg här hemma med. har ingenting i kylen och det är väldigt tråkigt faktiskt! Men nu ska jag gå,

Ciao ciao

0 kommentarer:

Skicka en kommentar