Pages

1 feb. 2012

Neeeeeeeej....

Suck suck suck.. Även jag börjar känna mig lite krasslig.. Så himla typiskt! Kan inte jag få vara frisk en gång medan alla andra är sjuka? Så himla tråkigt att jag hela tiden ska behöva bli sjuk..

Ja annars så städas det hemma hos oss. Verkligen dags nu, har inte orkat ta tag i det på hur länge som helst så fick bli en lite vända nu. Dessutom så hade vi gått i genom några säckar med kläder som vi inte orkat packa upp sen vi flyttade utan bara ställt undan. Utan av 3 svarta sopsäckar så blev det 2 fulla med kläder som skulle slängas och en halv som sparades xD Usch så mycket gamla kläder man har alltså. Min garderob är redan full egentligen så haha ja, vad ska man säga? Det är ju kul att shoppa och man "behöver" alltid något ;)

På tal om att shoppa. Vi behöver vinter skor här hemma. Vi har inte köpt några än då senast vi skulle göra det så hittade vi inga som vi gillade. Men nu när det faktiskt blivit kallt och snö utomhus så börjar det bli dags. Mina fötter är istappar så fort jag går ut :/ Men så är det!

Ciao ciao

0 kommentarer:

Skicka en kommentar