Pages

11 feb. 2012

Födelsedagsfirande

Idag fyller min kära mamma år :) Hon blir 23+! Så nu vet ni ;) Hah igår så var vi i alla fall och firande henne hos martin och hennes hus ^^ Åt god mat och äpplepaj till efterrätt! Eller rättare sagt, jag åt lite vaniljsås till efterrätt xP Tycker att det ska bara vara smulpaj med vaniljsås <3 Men normala människor brukar ju ha något mer i.

Annars så spelade vi också lite biljard :P Haha måste säga att jag är rätt duktig på det! Klart att det blir lite knas i bland men vanligtvis så är jag faktiskt bra på det ;) Olivia blir som galen när vi spelar det! Hon tycker det är jätte roligt att titta på! Haha hon skriker och tjuter som en galning när bollarna slår i varandra :P

Idag så blir det ju melodifestivalen för hela slanten! Det är sådant man gör när man blivit förälder xD Inget ut på krogen här inte fast jag veeeerkligen har velat gå ut hur länge som helst! Men ja, så blir de ibland! Ska se om jag kan hetsa Jonas m.fl någon helg sen efter löning :P

Annars så måste jag ta mig samman och skriva massa arbete idag med. Ligger inte efter men vill ligga lite mer före. Jobbigt att inte göra det och känna stressen komma krypandes. Satt förresten och funderade på proven jag kommer ha sen i slutet. Funderade på hur och vad jag skulle plugga på och jag blir bara nervös redan nu när jag gör det! Blir att börja i tid och hoppas på att jag har 1 vecka i alla fall på mig i mellan proven så jag kan plugga 1 prov i veckan.

Var och handlade igår då eftersom vi skulle hem till mamma. Så gick lite tidigare från psykologin och sen så bar det av för att handla. helt sjukt, gick vid kl 10 och vi var klara vid kl 1 :/ Tog ett tag att hitta sakerna.. Men! Eftersom Olivia växer så de knakar så passade vi på att köpa en ny jumpsuit till henne :) Den hon har är typ för liten så ja det fick bli en i 86/92.


Men nu vaknade bus ungen igen som sovit jätte länge så nu får jag gå och mysa med min finaste ^^ <3

Ciao ciao

0 kommentarer:

Skicka en kommentar