Pages

11 okt. 2011

En ängel..

Jag satt och läste en länk jag sett på facebook som en mamma skrivit om sin dotter. Jag kan säga att jag är inte den som berörs direkt av hemska saker. Man tycker det är fruktansvärt men jag berörs liksom inte mer än så. Men när jag satt och läste detta så grät jag. Uppriktigt. Det är så hemskt och orättvist!

Kanske är det på grund av kampen? att jag relaterar till min pappas sista tid och kamp. Sättet han gick bort på och så. Men i alla fall så gråter jag för detta är inget som någon ska behöver genom gå. Då menar jag inte bara som förälder, utan barnet också.

Det är hemskt och jag hoppas ni kan ta er tid att läsa igenom hela inlägget. Det är också långt men värt att lägga ner tid på och skänka en tanke. Det gör jag i alla fall!


Ciao ciao

0 kommentarer:

Skicka en kommentar