Pages

10 okt. 2011

En massa..

.. Saker måste göras idag! Måste tvätta idag igen -.-' Blev inte klar igår och sen så kom Björn med ju så ah, hann inte. Men sen så måste vi till bruket så de kan fylla i massa papper åt Johannes. Dumma försäkringskassan är ju retarderade som vanligt. Johannes har tagit ut några dagar pappa-ledighet innan och då har försäkringskassan sagt att de redan hade papper på hans inkomst etc men nu så när han skulle ta ut igen, ja då måste han skicka in dom papperna ändå -.- Är det svårt att bestämma sig? De har ju inkomsten nedskriven, så varför måste han då skicka in?
Jaja det är ju dom i ett nötskal..

Men i alla fall så känns det lite stressigt eftersom tvätt-tiden börjar kl 12 och Johannes måste i samma veva åka och lämna in papperna och få dom i fyllda. Olivia kan jag inte ha här om jag ska försöka tvätta eftersom jag måste springa ner till tvättstugan för att göra det så ah, då måste någon vara med Olivia. Han kan ju inte heller ta med henne eftersom han ska ju fylla i papper och Olivia kan ju inte sitta i själv i bilen liksom. Så suck just nu. Allt på en gång. Kanske inte låter så mycket till världen men det suger i alla fall.

Nu i veckan tänkte jag att vi skulle försöka komma iväg till naturhistoriska riksmuseét i gbg :) Hade vart super kul! Pratat med Johannes om de och han verkar väl vara på. Men han är ju man och som alltid så ska han hinna ångra sig och krångla och jag måste hinna tjata. Men ja, förhoppningsvis kommer vi iväg :D

Ciao ciao

0 kommentarer:

Skicka en kommentar