Pages

9 okt. 2011

Läkarbesök

Vet att jag skulle skrivit direkt när jag kom hem men alltså jag gick och lade mig kl 20.30 den dagen så ah, var ganska trött ;)
Men i alla fall så pratade jag ju med läkaren och vi kom överrens att inte ha några fler möten nu utan jag fick ringa om jag började få ondare i knät igen. Lättast så faktiskt. Eftersom han inte visste vad han kunde göra mer så blev det så :) Men han kände ju lite på knät. Jag har mer "kras ljud", alltså de låter som man maler något när jag rör knät fram och tillbaka. Men jaja, så är det och han var ganska tydlig med att påpeka att jag inte kan göra vad jag vill här i livet. I mitt karriär val måste jag välja ett arbete som inte kommer belasta mitt knä m.m. Lite tråkigt men det visste jag ju, fast det känns värre nu när han sagt det rätt ut, det har han inte gjort innan.

Men i lördags, igår, så var vi på kalas :) Olivias syssling och Johannes kusin fyllde 7år! Så det var fullt ös i Göteborg ;) Haha Olivia var helt kär i William! Det är Johannes kusin-barn. Hon var helt besatt av honom i alla fall. Han är 3 år btw, men han stog vid bordet och lekte med Johannes och Olivia stog då brevid och pratade och skulle vara med och leka <3 Haha de var så söta! Dock trillade vi lite sen och då var inte livet så roligt! :( Men det gick snabbt över :)

Inatt har inte vart rolig dock. Suck suck säger jag bara! Funderar på om de kan vara så att nya tänder är på G. Hon vaknade i panikskrik hela natten av och an. Jätte jobbigt och trots att hon fick sova med oss då så hjälpte det inte :( Hoppas på att det löser sig inatt och de inte blir lika jobbigt. Min fina älskling!
Hoppas bara inte att hon är på väg att bli sjuk :/

Ciao ciao

0 kommentarer:

Skicka en kommentar