Pages

4 okt. 2011

Oktober!

Mjo det har ju vart det ett par dagar nu men gud! Nu är hösten här! Jag tackar och tar emot faktiskt! Det ända som saknas nu är att det ska bli super fint väder ett par dagarna nu så man kan ut på en riktigt fin höst-promenad och fota lite :)

Olivia växer och det är bara full fart! Min syster har fyllt 18år och henne har vi firat.
Det är kanelbullens dag idag och bullar bakas :) mest för att pöjken här hemma tjatat :P Han var sugen på bullar ^^

Men idag har vi också vart på öppna förskolan! mycket roligt tyckte olivia ;) Dock var de lite synd för det var bara bebisar som var äldre än henne och väldigt mycket yngre. Men Olivia var ju glad ändå för hon satt ju och pratade med de små bebisarna och de stora skrattade hon åt för de såg väl roliga ut när de lekte :P Helt tokigt tyckte hon ;)

Vart dålig med mitt bloggande! Men det har vart verkligen fullt ös med bebis och allt. Livet flyter på rätt bra samtidigt som jag har den där gnagande känslan hela tiden.. Antagligen för att jag ska till Kungsbacka för knät på fredag. Verkligen kluven. Jag orkar egentligen inte bry mig mer om knät. Känns inte som att de kommer göra något mer, men ändå så vill jag ju slippa ha så ont i knät så fort jag gjort något. :/
 Men nu kände jag att jag fick skriva lite! :) Olivia sover inte än men hon är på bra humör och sitter hos pappsen så :)

Men äntligen har jag börjat känna mig som en människa! Olivia sover nämligen HELA nätterna <3 Hon somnar runt kl 20 ganska exakt och hon vaknar 6-7 på morgonen sen, får sin välling och sen så sover hon lite till :D Helt underbart! Och så skönt att det bara kommit av sig själv nu! Det lönade sig att tålmodigt vänta på att hon skulle sluta för det har hon ju nu! :) Tror också att det gjorde mycket att jag slutade amma och gav välling istället för hon blir ju mer mätt :)

Nej det blir nog lite dåligt med bloggande nu ett tag för jag har annat som jag prioriterar högre :)

Ciao ciao

0 kommentarer:

Skicka en kommentar