Pages

10 maj 2012

Äntligen färdig! Jag är död!

Ojoj, nu är jag äntligen klar med tårtorna! Tog ju bara 3,5(!) timme... Min fötter värker, min rygg värker, mina händer värker eftersom jag tvättat dom typ 30ggr under den här tiden bara för att jag är förskyld så jag tvättade dom verkligen onödigt mycket så dom är alldeles torra och sen så har jag grädde och annat över hela mig. Men ja, prinsesstårtan blev ju fin som vanligt, svårt att "misslyckas" med den. Men min först gräddtårta (Självklart den ända jag tagit bild på) Blev ingen vidare. Den ser väldigt amatör aktig ut men det var ju första gången :) gräddtårta 2 och 3 blev fina :) Då hade jag liksom lärt mig hur stort jag skulle göra med allt etc ^^

Men nu tittar jag på hockeyn, ryssland vs danmark, inte speciellt spännande och inte särskilt intresserad men något måste man titta på ju ^^

Ska ställa mig strax i duschen så jag blir lite ren :) Inte så roligt när man känner hur håret klibbar ihop. Men usch vad jag mår bajs. (Känner att jag måste gnälla lite) hatar att vara förskyld! Men snart ska det nog vara över förhoppningsvis :D

Annars så måste jag ge lite creads till Johannes pappa igen. Terrarium locket är super bra! Ser snyggt ut och är alldeles perfa ^^

Ciao ciao



0 kommentarer:

Skicka en kommentar