Pages

19 maj 2012

Skolarbete!

Ojoj, idag har jag vart duktig! Äntligen tagit tummen ur **** och fått gjort att det sista skolarbetena :D Nu är det bara att plugga inför slut provet i NA och sen hålla min presentation av min rapport om Bipolär sjukdom. Sen är jag helt färdig! Känns så ljuvligt <3

Idag verkar det bli toppen väder med! Så ska springa bort till lekplatsen lite sen idag och leka med Olivia :) Men ska också försöka komma hem till Johannes föräldrar och hälsa på Therese som är i Sverige återigen ^^ Titta lite på henne och se så hon lever :P Annars så ska min mamma och martin komma bort lite och fika sen eftersom Johannes fyllt år. Blir inget jätte kalas direkt eftersom vi bara inte orkar!

Igår på kvällen var Olivia så go <3 Vi skulle bort till lekplatsen lite sent, ca kl 18 men gick hem till mamma en stund först och hälsade på. Då var ju Lipton inne. Olivia älskar ju katter så hon skulle ju inte lämna honom ifred :P Han satte sig på några steg upp i trappan i hopp om att Olivia inte skulle följa efter. Men jo då, hon var allt upp hon med :P sen så satt han där och skulle leka. Han slog med tassen på hennes hand så fort hon räckte fram den och det tyckte hon var jätte kul. Hon skrattade så hon storkna <3

sen bar det i alla fall av till lekplatsen men då var klockan redan 19.00 så ja det blev bara 15-20 min där borta. Men hon hade så skoj så. Lekte i sanden och kastade sanden runt sig själv som en galning :P

Efter detta bar det av hem för att bada odjuret. Hon var rätt så skitig kan man minst sagt säga men istället för att sätta henne i sin badbalja i duschen så fick hon duscha ihop med Johannes istället och det var jätte kul tyckte hon! Haha hon hade sin "mugg" som hon fyllde med vatten och bara skakade runt så det skvätte vatten högt och lågt :P Naw, hon var så söt och så redig!

Hon har ju blivit farlig också! Vi satte ner henne efter tagit av kläderna 2 sekunder. Då sprang hon in på sitt rum och på något sätt hann hon klättra upp i sin bokhylla Oo Det är en bit upp som hon sitter också! Så nu får det bli att skruva fast den i väggen så hon inte gör så något mer men välter den över sig.

Älskar min fina ängel, men farlig är hon! <3

Ciao ciao

0 kommentarer:

Skicka en kommentar