Pages

27 maj 2012

Hurra hurra för mig!

Idag är det morsdag så nu är det grattis till mig själv ;) Men dagen ska spenderas hos min mamma ^^ Där ska vi grilla och mysa lite idag och Olivia ska troligtvis bada lite med ^^ Får se hur varmt/kallt det är sen.

Annars så måste jag plugga plugga plugga. Sista grejen i NA på tisdag och det är typ 1000000000 sidor som jag måste plugga på Oo Så grymt tråkigt men får väl ta mig samman så jag får pluggat ordentligt idag och imorgon så jag fixar det. Har inte direkt orkat göra något innan så ja, det är väl dags xD

Var på cruising igår ju! Det var super och innan vi åkte gick jag igenom allt så vi inte skulle glömma något. Visst glömde vi ingenting till Olivia eller så men självklart glömde jag kameran Oo Så blev inga bilder! Men Olivia var så nöjd så i alla fall. Hon tyckte det var jätte skoj med så mycket människor och sådant som hon kunde titta på. Men annars så sprang hon runt som en galning och tyckte det var jätte skoj att gå runt där :)

Ciao ciao

0 kommentarer:

Skicka en kommentar