Pages

11 maj 2012

Skillnad?

Tog bilder på magen för tänkte att det är väl dags! Ska  försöka ta lite fler bilden på magen denna gången än vad jag gjorde förra gången :)


Ja den första bilden är ju från v 15+0 och den andra bilden är från v 14+6 och ja, lite större än förra gången är jag allt!

Haha var brunare förra gången i alla fall och inga barn sen innan = fin och "hel" mage :P Men det är väl den stora nackdelen med att få barn. Man blir inte så snygg på magen, men man får ju som tur är, något mycket

mer värt <3 Men får ju ett underbart barn! Min fina älskling här hemma var allt värt det! Det är skönhetsfläckar, So to speak :)

Annars så ska vi titta på Hockeyn ikväll. Denna matchen blir nog spännande! Om Sverige får till sitt passpel så tror jag att dom kan vinna. Men om dom schabblar bort bollen (Ja mitt fina egna ord) som dom gjorde förra matchen ja då kommer dom inte vinna tror jag. Det kommer bli för mycket för Fast, deras målvakt. Men samtidigt! Ryssland spelade igår medan Sverige har fått vila 1 dag, det kan göra en hel del med. Aja, får se! Ska bli spännande faktiskt :)

Tårtorna jag hade gjort var tydligen uppskattade dock. Så det var bra med ^^

Ciao ciao

0 kommentarer:

Skicka en kommentar