Pages

3 maj 2012

Nu så..

Får ta mig i kragen lite. Har ju inte skrivit på ett tag men bara känt att jag inte haft någon lust att göra någonting faktiskt xD

Men idag har det vart en alldeles utmärkt dag :) Började förmiddagen med att Johannes var på hälsoundersökning inför sommaren och jag och Olivia satt i bilen och löste sudoku. Eller rättare sagt, Jag löste det, Olivia sov xD

Men när vi kom hem så var det dags att gå bort till lekparken lite och där var vi och busade ett bra tag! Olivia var helt lyrisk och vi hade med oss bollar och hennes hink, spade och kratta också :) Helt tokigt var det att hälla sand på allt ;) När vi kom hem dock var det bara att ta av  henne allting. Det var sand överallt!
Sedan så grillade vi lite med <3 Olivia åt grillad korv och pommes vilket hon var helt nöjd över! Smaskens tyckte hon :)

Nu på kvällen så har jag gjort lite skolarbete och det behövdes. Inte för att jag har massa kvar, utan jag är färdig egentligen, men nu kan jag lägga lite fokus på min rapport om bipolär sjukdom. inte orkat mer än att börja liiiiite lite smått med den så har ju hela det arbetet kvar. Men sen så! då är det bara slut tentan i Ekologi kvar :)

Lägger upp lite bilder från Bikedagarna, Första maj och valborg också ^^ Även lite bilder på när hon tog Johannes bröd som låg kvar på köksbordet. Smask tyckte hon ;)



Under Bikedagarna så var Olivia som tokig! Kul att springa ifrån mamma och pappa. Här är vi inte rädda för andra människor :) 









0 kommentarer:

Skicka en kommentar