Pages

18 nov. 2011

Arbetsintervju

Ojoj här har det hänt grejer! Var iväg på en informations grej för en eventuell kurs jag skulle gå men hinner inte mer än att komma hem så ringer en kille och frågar om jag hade lust att komma på arbetsintervju imorgon (Idag). Så självklart gick det bra! Ett bartender jobb med ^^ blir ganska lycklig! Så nu hoppas jag verkligen innerligt att han tycker jag passar bra och vill anställa :)
Försöker dock förbereda mig på ett nej snarare än ett ja. Men det är svårt! Jobbet hade passat så bra in.. låta Johannes vara pappaledig på riktigt och jag få jobba :) Hade vart skönt att få komma ut lite och få lite mer struktur på vardagen än att bara vara hemma med lilla Olivia, som jag visserligen älskar och det är kul att vara med henne, men lite skönt ska de bli att få jobba lite. Dra sitt strå till stacken liksom.

Men igen, det kanske blir nej :S Men han lät verkligen intresserad... Så svårt! :S

Min fina älskling hade feber igår kväll igen så hon fick lite alvedon och sov tills halv 4. Sen la Johannes henne i våran säng med oss så sov vi tills kl 8. Men då hade hon feber igen min lilla älskling :/ Inget roligt att vara sjuk! Men nu somnade hon förut, alldeles för tidigt egentligen, och sover sin förmiddags lur. Hoppas febern försvinner snart på riktigt så hon slipper detta ..

Men idag är jag alltså taggad tvåtusen!! Hoppas på jobb :) Men måste även handla lite mat till Olivia m.m idag. Så blir en liten road trip till den "stora" staden.

Btw, wish me luck!

Ciao ciao

1 kommentarer:

Anna sa...

Åh vad spännande med arbetsintervju. Hur gick det då??? Verkade det vara ett intressant jobb? Håller tummarna för dig!

Jobbigt med feber :/ Hoppas det går över snart. Sånt är ju aldrig kul...

Med oss är det bra. Vi håller oss friska än så länge. Men sambon är förkyld så vi får väl se om vi också blir smittade...
Hoppas ni får en mysig helg nu.
Kram

Skicka en kommentar