Pages

20 nov. 2011

Hurra hurra hurra!

Idag fuller jag år! Så hurra hurra till mig :D Dock blir det ingen utgång eller så idag utan det firas nästa helg istället eftersom söta Olivia är sjuk :/ Idag har tempen gått ner så hon ligger runt 38 men istället har hon fått feber utslag över hela kroppen :( Får se om hon fortfarande har temp imorgon så ska vi åka in till barn-ungdomsmottagningen så de får kolla upp henne så hon inte fått scharlakansfeber :/ Utslagen är lite knottriga men jag har fått för mig att om hon skulle ha det så borde dom vara jätte knottriga utslagen och de är inte hennes. Så antagligen är de bara feber utslag. Får hoppas det!

Men nästa helg blir de kalas fredag, kalas lördag och på kvällen homeparty/födelsekalas med utgång efteråt antagligen :) Annars blir de att gå ut med min fina Ida <3 Eller så kanske hon får följa med? :O Får se får se.. Får ju prata med människorna som håller detta om jag får ta med mig henne :)

Men hurra hurra hurra!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar