Pages

18 nov. 2011

YES YES YES!

Så himla skönt! Jag var ju på arbetsintervju idag och jag fick jobbet! :D Börjar 1/1 men innan dess så ska jag "praktisera" liksom läro-tid typ så man kan allt när man börjar jobba :)
Så sjukt skönt! Haha Johannes är lite "sur" eller vad man ska säga :P Han sa de att mig, mig jagar dom ;) Har fått jobberbjudanden ur de blå innan medan Johannes har fått kämpa riktigt för att hitta ett m.m :P Men men, är väl på tiden att jag ska få lite medvind här i livet :)

Dock har jag inte kunnat glädja mig riktigt åt detta :/ Min fina älskling har nästa 40 graders feber trots att det bara gått 4 timmar sen alvedonen. Men hon fick en zupp nu ändå innan hon somnade så får vi hoppas att hon sover bra genom natten. Ge henne om 6 timmar igen om hon vaknar och har feber.
Så grymt läskigt bara.. Gå och lägga mig när jag vet att min lilla älskling har jätte hög feber. Rädd att de ska hända något när jag sover :/ Feber kramper m.m..

Nej men förhoppningsvis så ska detta hålla nere febern ett tag så får vi hoppas hon väcker oss i natt igen (Som hon gjort nu de senaste för att hon mår dåligt) så får vi ta tempen på henne igen och ge henne lite mer alvedon. Har hon feber imorgon igen så ringer vi dock sjukvårdsupp. så får vi åka upp till akuten och kolla till henne. Är ingen 3-dagars feber eftersom hon är förskyld. Är någon baski-lusk som luras. Usch mammas flicka, hoppas hon blir bra snart! Men hon försöker vara glad och go som vanligt men hon är jätte trött hela tiden och orkar inte direkt :/ Sitter och skrattar och pratar men orkar inte toka runt på golvet som vanligt.

Nej hoppas det går över snart! Ändå bra att hon får träna upp sitt immunförsvar även om de skär i mammas hjärta :(

Ciao ciao

0 kommentarer:

Skicka en kommentar