Pages

16 nov. 2011

Bilder m.m

Jag ska börja skolan igen! :D Eller ah, egentligen inte. Det är en kurs på 19-22 veckor inom hotell och restaurang :) (19-22 beroende på hur lång min apu blir) Men i alla fall så blir de skolan 9-16 varje dag i 8 veckor! :O Undra hur detta ska bli ;)

Idag så har vi vart och tagit lite blider! Dock blev de inget vidare för solen låg bakom massa moln så fick inget bra ljus liksom.. Men men! Så kan de bli ^^ 


Tog betydligt fler men lägger upp någon annan gång. Enda nackdelen med blogspot är att bilderna blir liiiiite suddiga = ser mycket sämre ut än vad de borde.. Väldigt fin bild annars så ber om ursäkt ;) Men nu ska jag busa vidare med min älskling som för övrigt somnade i vagnen när vi skulle ta bilder. Jag som ville ta bilder på henne med :/ Men men får bli imorgon ^^

Ciao ciao

0 kommentarer:

Skicka en kommentar